Sunday, April 6, 2014

انا لسه اعمى !!




شوكة في راسي ... قصدي في راسك
انت بدالي على الصليب !!!
شوفت الحربه مضروبة في جنبي ... قصدي في جنبك
ما انت بدالي في موقف عجيب !!!
مسمار في ايديا ... قصدي إيديك
ده انت بسببي مت غريب !!!

مسمار وحربة واكليل شوك
انا كنت واقف هناك !!!
يوم ما كانوا بيحاكموك !!!
يوم ما كانوا بيلطموك !!!
اكليل شوك لابسوك !!!
على خشبة الصليب علقوك !!!
يا ويلي من اللي خانوك !!!
قصدي خيانتي ليك ولحبك !!!
جيت علشاني وانا جرحتك !!!
تلت مسامير دقتهم في لحمك !!!
وكمان حربة غارسها في جنبك !!!
وساعة ما عطشت بالخل سقيتك !!!
وانا بإيديا سكنتك قبري ... قصدي قبرك !!!
قتلتك واهانتك ... وبإيديا دفنتك !!!
وبعد ده كله جاي وباقولك ممكن تسامحني .. باقولك !!!

اقول ايه وانا لسه اعمى !!!
اعمى القلب ولساني يشهد !!!
صمتي عليك ... صمتي دليل
عجز وضعف ويأس وخوف !!!
ارجوك تسند ... ده انا قلبي ذليل !!!
مكسور محصور متلجم من خوفي
ما اعرف سكه غير تنهيدي

وبعد قيامتك
لسه بخونك !!!
ايوه بخونك !!!
بعدي عنك !!!
كرهي لأبنك !!!
سايب بنتك !!!
بره حظيرتك !!!
ارجع ليك ؟؟؟ ايوه ده حقك
بس ساعديني ... احبي عليك 
وترفعني على منكبيك
وتشيلني جوه عنيك
اصلك نقشني على كفيك
وعدك ليا آمين وصادق
مهما اتأخرت واثق فيك
حبك ليا هو دليلي
ولا غيرك يحن عليا

دايما ما اعرف اقفل كلمه ليك
ودايما سايب باب قلبي مفتوح ليك
ادخل ... نضف ... حطم صنمي وخليني ليك

يــــــــــــــــــــــــــا يســــــــــــــــــــــــــــــــوع
يــــــــــــــــــــــــــا إبـــــــــــــــــــــــــــــــن الله

------------------------
منـــــــــــاجـــــــــــاه
JsHeRiF2011
------------------------

No comments: